Creative Content Producer

Solliciteer nu

wat ga je doen.

Bij gracious zijn wij op zoek naar een Creative Content Producer. Je hebt een go-getter mentaliteit, bent creatief en commercieel en werkt gedetailleerd. Binnen het Content & Campaign team ben jij verantwoordelijk voor het produceren van content in de breedste zin van het woord. Whitepapers. Klant cases. TV commercials. Social video's. TikTok concepten. Alles wat met content produceren te maken heeft doen wij en dat voor verschillende klanten. Het uitvoerend produceren doen we zowel intern als met externe partijen. Een creative netwerk van videograven, MUAH artists, set builders etc. is dus erg fijn.

Goed om te weten; je bent verantwoordelijk voor het hele project. Je draait je hand dus niet om voor het complete proces; zowel met het team als alleen weet je een briefing te maken en deze om te zetten in een creatief en productioneel uitvoerbaar concept. Van brainstorms met klanten tot productie tot inzet op marketing kanalen tot afhandeling tot resultaat reports opstellen. Je houdt ten alle tijde een scherpe blik op de scope van jouw projecten. Het is dus ook van groot belang dat je minimaal near-native Nederlands en Engels spreekt en schrijft. Schrijven is namelijk een belangrijk onderdeel van je job. Extra taal onder de knie? Top, kom maar door! 

wie jij bent.

Als Creative Content Producer zul je zorg dragen voor het voorbereiden, samenstellen en produceren van fotoshoots/content/social video/reclamespotjes/whitepapers etc. voor onze klanten. Je werkt overzichtelijk en gestructureerd. Je signaleert tijdig problemen en probeert daar in eerste instantie zelf een oplossing voor te bedenken. Je hebt een fijn creatief netwerk en zet deze graag in: 

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als Creative Content Producer;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B;
  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent creatief, secuur en pro-actief;
  • Je bent in staat om interne en externe teams aan te sturen;
  • Je toont ownership over je projecten;
  • Hebt affiniteit met social media, influencer marketing en online video/foto;
  • Je hebt wat ervaring op het gebied van (re)branding;
  • Een netwerk aan (freelance) uitvoerende creative people;
  • Je spreekt en schrijft goed (zakelijk) Nederlands en Engels.
  • Je hebt een portfolio die je aan ons kunt voorleggen van eerder gemaakte content.

Tot slot vinden wij het van belang dat gracious blijft innoveren. We willen graag koploper van de markt blijven. Jij wilt het bedrijf helpen met innovatie en optimalisatie, binnen de projecten die je faciliteert én met interne processen binnen gracious.

wat wij bieden.

Wanneer je aan de slag gaat bij gracious en voor onze partners wil je dat natuurlijk doen onder goede voorwaarden. Hieronder alvast een voorproefje van wat wij bieden.

😎 awesome job. Dagelijks werken aan en werken voor awesome merken die mede dankzij jouw toekomstige inzet een plek winnen in onze prijzenkast.

💸 awesome salary. Een goed salaris, eventuele reiskosten-, onkostenvergoeding en een jaarlijks opleidingsbudget (fyi, we dragen het keurmerk 'expert in talentontwikkeling').

🐧 awesome gear. Je eigen Macbook, de vrijheid om software te kiezen, testen en introduceren.

🥳 happy birthday. Naast 25 welverdiende vakantiedagen krijg je elk jaar 1 extra dag vrij op jouw verjaardag.

🚀 awesome place to work. Een creatieve werkplek, volledig verzorgde gezamenlijke lunch, zeepkist sessies, workshops, trainingen, teamuitjes, bedrijfsuitjes en hoverboards.

🏆 healthy place to work. Zaalvoetbal wedstrijden met collega's, klanten en relaties, bootcamps, een volle fruitkist en mineraalwater (bruisend én stil) van de tap.

👵🏼 awesome retirement. Een collectieve pensioenregeling, gewoon goed geregeld.

wie wij zijn.

Werken bij gracious betekent werken voor het leukste en snelst groeiende digital agency van Nederland. Gracious biedt een afwisselende functie in een creatief, commercieel en technisch team met enthousiaste collega’s in Den Haag. Daarnaast een passend salaris mét secundaire voorwaarden. Gracious biedt je een werksfeer waarin je voortdurend wordt uitgedaagd om beter te worden. Door het afwisselende werk wordt je elke dag geprikkeld om het beste uit jezelf naar boven te halen. Kortom, niet alleen wij worden er beter van, maar ook jij!

Er is binnen ons team ruimte voor het inbrengen van je eigen ideeën. Graag zelfs! Overtuig je collega’s op de werkvloer en zorg dat jouw idee niet bij een idee blijft. Getting things done and build awesome brands! Wij geloven in het delen van kennis. Aan jou de taak om je collega’s te inspireren. Naast al het harde werken, is er bij gracious ook ruimte voor ontspanning en vermaak. Wij hechten waarde aan onze authentieke en diverse bedrijfscultuur. Daarom organiseren wij elke maand onvergetelijke borrels en events. Daarnaast hoef jij je geen zorgen te maken over je lunch, want ook hier hebben wij aan gedacht.

Koffie?

Binnen gracious hechten wij veel waarde aan een transparant wervingsbeleid. Solliciteer door op de onderstaande knop te klikken. Hoe meer je over jezelf deelt en de reden waarom je bij gracious solliciteert, hoe beter!

Laten we eerst een kennismakingsgesprek inplannen om zo gracious te introduceren, de rol nader toe te lichten en jou als professional te leren kennen. Wij verwelkomen je graag bij ons op kantoor.

Tijdens de interview fase (van maximaal twee rondes), zullen we je informeren zodra we besloten hebben of we graag verder willen gaan. We zien graag wat je in huis hebt, dit doen we door middel van een assessment.